Thursday, November 20, 2008

Bismillahhirrahmanirrahim..

Bismillahirrahmanirrahim..

Hari ni aku nk g klate..rasa sonok gak..xsabar aku nk jumpe tok guru..hehe..org ckp klate ni sonok..tenang,best and mcm2 lg la..tp org la kate..aku xkate..td baru abis exam sem ni..fuh..mmg lega.rasa tercabut beban yg memberatkan bahu aku..huhu..lps ni nk relax kejap.kejap je sbb masa cuti ni byk tanggungjawab aku untuk lakukan bagi keluarga aku..nk buat camane,anak lelaki sulong.kena la berkorban skit..dlm cuti ni gak aku nk survey syarikat untuk buat latihan industri..bidang pemasaran ni ssh skit nk cari kat agensi kerajaan.kena la ringan tulang cari kat syarikat swasta..leceh jugak..tp nk buat camane..

k,stakat ni dulu mesej dari aku..doakan kejayaan aku sampai di klate dgn slamat..hehe..syukran,wailalliqa'..

No comments: